byemelie

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie - 26 februari 2012 21:44

Jag får be om ursäkt för att jag inte har bloggat men har inte haft ork eller lust. Vet inte riktigt vad det är men känner mig inte alls i form... 

Igår träffade jag Filip :) Vi var på stan en sväng och jag köpte andra boken på bokrean som jag ville ha. Sen så tog vid det mest lugnt. På kvällen kollade jag lite på Tv och pluggade. Idag har jag varit hos mormor & morfar en snabbis för att mormor skulle kolla på en sak och sen så på vägen hem åkte jag och handlade. När jag kom hem pluggade jag lite och sen lagade mat och ikväll har jag pluggat lite till. 


Imorgon är det ny vecka, skola och nya tag. Vill ha mera lov!

Måste ladda in bilderna som jag tagit med, men idag får det tyvärr bli bildlöst :/

Av Emelie - 24 februari 2012 22:35

 


Åkte in till sjukhuset i Linköping imorse och på vägen hem åkte vi förbi Brunneby :) Sen så när jag kom hem åt jag lite och var så himla trött så gick och la mig en stund. Efter det så pluggade jag lite och åkte ner till stan för att kolla på bokrean och köpa räkor till kvällen då jag tänkte göra räkmackor till familjen. Sen blev det att plugga lite till och sen fixa mackorna. 

Ikväll har jag bara tagit det lugnt känner mig inte alls bra tyvärr :/

Av Emelie - 23 februari 2012 22:02




  Kan säga att det var väldigt segt att gå upp imorse, skulle vara hos sjukgymnasten halv nio och var så himla trött och ville bara sova. Men när jag kom hem gick jag och la mig och somnade en stund till. Sen så har jag pluggat lite idag och tagit det lugnt. Sen senare på eftermiddagen var jag hos Filip en stund. 


Imorgon ska jag verkligen försöka ta nya bilder... Hoppas på bra väder känns ändå ganska tråkigt att fota ute nu finns liksom inget att fota...Men men något ska jag komma på tills imorgon.

Nu blir det snart att gå och lägga sig då jag måste gå upp ganska tidigt imorgon med för ska till sjukhuset i Linköping. 


Ha det bra & Sov gott!

Av Emelie - 22 februari 2012 21:39

 


Jaa, jag vet att det var Semledagen igår, men då hade jag inte tid att baka några semlor så det fick bli idag istället. Med tanke på att de måste vara både gluten och mjölkfria så tycker jag att de blev väldigt goda. Och lyckades även hitta en god Soja grädde Alpros nya vispbara kan jag rekomendera.


Vad har jag gjort annars idag då?

Joo, jag vaknade bredvid Filip imorse och vi tog det lugnt på morgonen :) Sen så skjussade jag hem honom och åkte och handlade lite till semlorna. När jag kom hem så bakade jag som sagt och sen har jag pluggat och tagit det lugnt. 

Nu framåt eftermiddagen har jag inte kännt mig alls bra utan febrig, hänging och ont i lederna hoppas jag inte blir sjuk eller att det blir sämre utan att jag vaknar imorgon och mår bättre.


Ha en bra kväll & Sov gott inatt!

Av Emelie - 22 februari 2012 14:03



Igår blev det som sagt att åka in till Cloetta Center och kolla på hockey och det blev 5-2 till LCH mot Brynäss :)

Det var en väldigt bra och spännande match.


Av Emelie - 21 februari 2012 15:41

 


Nu har jag hunnit med att skriva en del på mitt projektarbete. Varit på vårdcentralen och varit nere på stan och hämtat mina nya glasögon. Kommer kanske en bild någon dag. 

Nu väntar jag på att Filip ska komma hit sen så blir det att åka till Linköping och kolla på hockey LHC-Brynnäs. Sen så blir det nog så att Filip sover här :) 

Ha en fortsatt bra dag! 

Av Emelie - 21 februari 2012 10:11



Ska nu sätta mig och skriva lite på mitt projektarbete. Mitt mål är att det ska bli så gott som klart innan lovet är slut och det tror jag att det blir också, med tanke på att det inte är allt för mycket kvar att göra. Sen får vi se lite vad som händer.

Inom en snart framtid måste jag ut och ta nya bilder känner jag! 


Ha en bra dag!

Av Emelie - 20 februari 2012 21:29

  Blev som sagt en tur till Linköping idag men det var inget speciellt jag skulle ha egentligen. Eller jo en smyckeshängare till örhängen men det hittade jag ingen annan en den som finns här i stan som jag inte riktigt tycker om då det är en katt på den. Men fick i alla fall med mig en tröja hem. En liten mysig större tröja fick det bli idag (Dock blev inte bilden så bra, men ni får stå ut). Sen på vägen hem stannade vi i Ljungsbro och åt pizza eftersom de gör glutenfri pizza där och sen blev det Cloetta. Och ännu ett stopp på Brunneby Mussteri och köpte lite god "jucie". Sen ikväll har jag inte gjort så mycket, pluggat lite och tagit det lugnt. 


Ha en fortsatt bra kväll och sov gott sen!

Presentation


Hejsan hoppsan!
Nu har ni hamnat på Emelie´s lilla blogg. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord. Räkna med en hel del bilder, då kameran gärna får hänga runt halsen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards