byemelie

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie - 29 juni 2012 22:49

 

Tunika - Gina Tricot

 

Började jobba vid tio imorse och sen vid tolv åkte jag in till stan och träffade Adisa för en fika, hann även med att kolla i några affärer och fick med mig en tunika hem och en sladd till min nya lampa. Efter det åkte jag tillbaka och jobbade. 

Ikväll har jag bara tagit det lugnt.

Av Emelie - 28 juni 2012 22:44

 

"Halvlånga byxor - HM


 

Bikini - Cubus

 

Jag styrde bilen mot Linköping och åkte in till resecentrum för att hämta en kompis och sen åkte vi till Ikano-huset. Jag var ute efter en bikini och det hittade jag och även ett par "halvlånga" byxor fick hänga med mig hem. 

Blev en snabbis förbi Filip med ikväll och resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt. 

Av Emelie - 28 juni 2012 12:07


Vädret är på topp idag solen skiner och termometern vissar många plusgrader, kan inte säga något annat en UNDERBART!

Har legat ute i solen en stund nu och bara njutit, men nu har jag gått in igen, för att göra mig iordning och laga mat. För sen ska jag nämligen styra bilen mot Linköping. Visst, känns det lite tråkigt en sån fin dag som denna men det är bestämt och det kommer bli toppen :)


Ha en fin dag allihop!    

Av Emelie - 27 juni 2012 23:12


(Bilden inte den bästa, pågrund av solet ljus och mobilkamera)


Vaknade imorse och visste inte alls vad jag skulle hitta på idag, hade ingen vidare lust med någonting. Men sen kom mamma och frågade om jag ville hänga med till Askersund så då gjorde jag mig iordning och sen åkte vi. Först skulle vi hämta lite inredningssaker till deras affär och sen åkte vi ner till vattnet och tog en glass och gick i några affärer. Lite senare lagade jag mat och sen kom Filip hit. Ikväll har jag bara tagit det lugnt. 

Av Emelie - 26 juni 2012 23:15

 



Det blev som sagt att åka ner med en kompis till stan och ta en fika blev en trevlig pratstund. Det var länge sen vi träffades så det fanns mycket att prata om, sen så hängde hon med hem till mig en stund. 

Jag fick även för mig att åka ner till bibloteket idag och låna en bok då vädret inte är allt för roligt, men den boken jag skulle låna fanns inte så lånade två andra. 

När jag kom hem la jag mig och läste lite men sen blev jag så trött så gick ut och gick med hunden istället. Nu ikväll har jag hjälpt mamma att fixa lite i husbilen är även dammsugit min bil sen blev det att krypa upp i soffan och kolla på Allsång på Skansen. 

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite tror jag. 


Sov gott!

Av Emelie - 26 juni 2012 12:41

 


Vädret är inte riktigt lika tråkigt idag vilket är skönt, men det är fortfarande inget toppen väder. Har precis gjort mig iordning och ska när som helst hoppa in i bilen och åka ner till stan med en kompis och ta en fika. Sen får man se vad som händer. 


Ha en bra dag allihopa!

Av Emelie - 25 juni 2012 23:00

 


Usch vilket ruskväder det har varit idag... Regnit, grått och kallt.. Vart tog värmen vägen? 

Inte är den här i alla fall och det är så himla tråkigt, vill ha varmt och skönt nu, det är ju slutet på juni. 

Idag blev det i alla fall jobb mellan halv elva och sex. På väg hem åkte jag förbi pojken min en stund och sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt. 

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen är trött och fryser får nog bli att läsa lite. 


Sov gott sen!


Av Emelie - 24 juni 2012 21:38

  

                                        (Bilden är lånad)


Idag blev det att jobba en stund och sen har jag bara tagit det lugnt. Ikväll har jag kollat på filmen En gång i Phuket och den var väl ganska bra, lite seg och konstig i mellan åt. 

Presentation


Hejsan hoppsan!
Nu har ni hamnat på Emelie´s lilla blogg. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord. Räkna med en hel del bilder, då kameran gärna får hänga runt halsen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards