byemelie

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie - 28 september 2012 23:03

Jag ligger här i sängen och tänker tillbaka på sommaren, kan det inte bli sommar nu igen? En så härlig tid med inte så många måsten och varmt och skönt.

Vad har ni gjort idag?
Själv har jag varit hos sjukgymnasten, varit i skolan, träffat pojkvännen och pluggat.
Så himla skönt med fredag och en helg framför sig, dock kommer det nog bli en del plugg i helgen med, det är mycket nu och eftersom jag inte mår så bra för tillfället orkar jag inte plugga så mycket i veckorna så då blir det en del extra på helgen tyvärr.
Nu ska jag ta och sova, God Natt!

Av Emelie - 24 september 2012 23:09

Dagen blev som den blev... Inte varit någon toppen dag idag, vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk och väldigt ont i axeln och lite ont här och där. Men sen blev det att åka till skolan men blev tyvärr inte kvar så länge då jag blev sämre så blev att åka hem och sova. Ikväll blev det att åka till jourcentralen för att kolla upp axeln är det var troligen en inflamation i den :/
Nu ska jag sova god natt!

Av Emelie - 23 september 2012 22:49

Började dagen med en lugn morgon lite frukost och lite plugg. Sen gjorde jag mig iordning för att åka till mormor och morfar en sväng, men svängde in på mammas och pappas möbelaffär först för jag skulle kolla en sak.. De hade mycket folk så jag blev kvar och jobbade en stund, sen blev det en sväng till mormor och morfar. När jag kom hem blev det att plugga igen, imorgon är det mitt första seminarium.

Men nu säger hunden och jag godnatt, fast han ligger redan brevid mig och snarkar ;)

Av Emelie - 22 september 2012 22:25

   


Jag vaknade upp brevid pojken min efter en stund gick vi upp åt en god frukost och gjorde oss iordning för att åka ner till stan en snabbis då vi skulle byta ringen han fick av mig igår till en storlek mindre. Hehe, jag som trodde ringen skulle vara för lite men istället var den för stor, inte lätt det där med att bedöma storlek ;) 

Efter det var fixat åkte vi hem till honom en sväng och sen åkte jag hem. Då blev det att plugga lite och vila. Sen lagade jag mat tills mamma och pappa kom hem från jobbet, det blev Plankstek och nu ikväll har jag kokt kola också, MUMS :) 


Hoppas ni alla haft en bra dag!

Av Emelie - 22 september 2012 22:20

   


Igår var det den 21 september och det var den dagen för sju år sedan jag blev tillsammans med min älskling. Det är inte så vanligt att det håller så länge med tanke på att vi blev tillsammans i så ung ålder, men det har det gjort och det känns så himla underbart.

Det firade vi lite igår eftermiddag/kväll, då han kommit hem från skolan och jag från sjukhuset. 

Vi gick ut och åt på resturang och sen åkte vi och hyrde en film som vi kollade på och bara myste. Det blev en toppen dag och sen sov han hos mig inatt med :) 

Jag fick dessa fina örhängen av honom som är på bilden, TACK SÅ MYCKET! 

Av Emelie - 20 september 2012 15:02

Sitter i busskuren och väntar på bussen hem. En hel timme innan tänkt tid att åka hem så känns väldigt skönt, då kanske jag orkar sätta mig och ta tag i lite plugg när jag kommer hem :) Förövrigt så känns det verkligen som hösten är här så kallt det var imorse.
Hoppas ni alla haft och får en fortsatt bra dag!

Av Emelie - 19 september 2012 21:34

Idag har det varit en riktigt seg dag... Det började med att jag trodde det var lördag när jag vaknade imorse, men så var ju tyvärr inte fallet. Sen så åkte jag i alla fall till skolan och det var väl bra. Ända tills att det kom fram att jag måste ha kollat fel på schemat, slutade inte förrens kvart i fem då jag trodde vi slutade fyra, så det blev ju nästan en och en halv timme senare hem än vad jag hade räknat med. Det har verkligen inte varit min dag idag. Men jag ska inte klaga, men dagen har helt enkelt varit väldigt seg. Men nu har jag nog pluggat klart för idag för är så himla trött så börjar läsa samma rad flera gångern så nu får det bli att sova. 


God natt!

Av Emelie - 18 september 2012 23:09

Nu ligger jag här i sängen igen och ska läsa tidningen och sen sova. Jag är väldigt trött då jag inte sovit alls bra inatt pågrund av att jag inte mått så bra. Har fått väldigt ont i lederna... Men hoppas kunna sova gott inatt.
Idag har det vart en dag i skolan och sen lite plugg hemma annars har jag bara tagit det lugnt.
Nu säger jag God Natt!

Presentation


Hejsan hoppsan!
Nu har ni hamnat på Emelie´s lilla blogg. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord. Räkna med en hel del bilder, då kameran gärna får hänga runt halsen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards