byemelie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie - 26 augusti 2012 22:49

Efter en lugn och skön dag säger jag nu god natt. Idag åkte pojken min och jag inte till Mantorp för att jag skulle köpa en "dataväska" och sen åkte vi hem och tog det
bara lugnt.
Imorgon är det upprop och på tisdag början skolan på allvar.

Av Emelie - 26 augusti 2012 09:44

Hoppas ni har sovit gott inatt. Det har jag gjort och jag var supertrött igår så jag orkade inte ens blogga när jag fick tillfälle. Dagen vara ganska fullspäckad av saker som skulle göras igår :) 

Först så när jag vaknade så sjöng vi för mamma  och gav henne packet då hon fyllde år igår så GRATTIS TILL HENNE. 

Sen så jobbade jag en stund och påvägen hem åkte jag förbi Filip en sväng och fick äntligen träffa honom igen efter att det gått en vecka då vi båda haft mycket med skolan och kommit hem sent och så...

Sen på kvällen kom släkten och firade mamma och då blev det god mat och så. Tyvärr var jag dålig på att ta kort igår, så detta får bli ett bildlöst inlägg då jag inte har någon bild som passar :/

Av Emelie - 24 augusti 2012 10:50

 


Idag är jag så himla trött, jag vill bara sova. Men nu sitter jag här iordning och ska snart gå och äta något och sen åka i till Norrköping och idag blir det stadsvandring. Så ser ni några vilsen människa så kan det tänkas att det är jag ;) Nee, det... Det kommer nog bli en rolig dag idag dag med :)


Ha en bra dag!

Av Emelie - 23 augusti 2012 19:49

Passar på att blogga lite när jag sitter här på
bussen hem från Norrköping där det har varit ytterliggare en dag under Nolle-perioden. Idag hade vi först föreläsning om hur en sittning går till och sen hade vi femkamp. När jag kommer hem ska jag nog bara ta det lugnt är så himla trött och känner mig väldigt seg.

Av Emelie - 22 augusti 2012 19:29

 


Idag blev det inte att åka in till Norrköping utan har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt i stort sätt. Det behövdes kan jag säga. Men nu funderar jag på att ta tag i att fixa lite i rummet. 

Av Emelie - 22 augusti 2012 12:51

 


Jag är med och tävlar i en fototävling på Jennifers blogg där temat är "Svensksommar" och jag tävlar med denna bild. 

Bilden är tagen en kväll när familjen är iväg med husbilen i Gränna. Ett härligt sommarminne är just denna vistelse i Gränna där vi vara i några dagar och vädret var toppen och vi hade några himla bra och mysiga dagar i Gränna och Visingsö. 

Av Emelie - 20 augusti 2012 10:52

Som rubriken säger snart är det dags att börja gå mot bussen för att åka till Norrköping och möta sina nya klasskompisar, och jag är så himla nervös. Resan dit kommer känns som en evighet, hehe ;) Men det kommer förmodligen bli bra väl där sen. Får se om jag hinner skriva något mer idag vet inte riktigt när jag kommer hem och så. 


Ha en bra dag allihop!

Av Emelie - 19 augusti 2012 22:27

   


Idag har jag bara varit hemma i stort sätt och tagit det lugnt, förutom att jag åkte och handlade för att jag sedan skulle laga mat. Mamma och pappa har nämligen bröllopsdag idag så då tänkte jag att jag kunde överraska dom med mat när de kom hem från jobbet och så fick det bli :)

Till förrätt blev det Toastskagen och till varmrätt blev det grillad bakpotatis, grillad ytterfilé med guacamole och bearnaisesås. Efterrätt blev det ingen för det var ingen som var sugen på det xD

Presentation


Hejsan hoppsan!
Nu har ni hamnat på Emelie´s lilla blogg. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord. Räkna med en hel del bilder, då kameran gärna får hänga runt halsen.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards