byemelie

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie - 31 juli 2012 23:37

Ligger här i sängen under täcket och ska försöka sova.
Men det går inte riktigt... känner inte för att sova och ryggen gör bara så ont.
Nee, nu ska jag sluta och klaga och hoppas på en bättre dag imorgon.
Sov gott allihopa!

Av Emelie - 29 juli 2012 19:34

Här är de två senaste skalen jag har köpt ett grönt silikonskal och ett hårt med Paul Frank på.

Av Emelie - 28 juli 2012 23:28

    


Sitter här och är trött och seg nu... Funderar på om man ska gå och lägga sig. Tror det får bli så snart men tänkte uppdatera här lite först.

Just nu händer det inte så mycket mer om dagarna än att försöka ta vara på dagarna i det fina vädret och idag har jag jobbat igen, men det har inte varit toppen väder idag utan åskat och regnat lite. Ikväll kom även pojken min hem från sin lilla semestertripp så då träffade jag honom en stund. 


Ha det bra och Sov gott!

Av Emelie - 26 juli 2012 22:33

 


Vädret är helt underbart för tillfället, sommarvärmen har äntligen hittat hit! Igår var jag ute och njöt av vädret i stort sätt hela dagen. Först åkte pappa och jag med "raggarbilen" för att besikta den och sen åkte vi en sväng till. Senare träffade jag Filip en liten stund och sen åkte jag hem och solade. På kvällen var jag ute och körde lite "raggarbil". 

Idag har jag med varit ute och kört "raggarbil" igen :) Det är helt underbart att köra när det är så här varmt blåser skönt och sen lite musik, det är en härlig känsla.

Senare på dagen åkte mamma, pappa och jag till Ödeshög för att kolla lite på marknaden. Hittade ett skal till mobilen med Paul Frank på :) Det damp även ner ett till skal i brevlådan idag som jag hade beställt. (Bild kommer någon dag). På kvällen tog jag en tur till mormor och morfar. 


Hoppas ni alla har det bra och njuter av värmen!

Av Emelie - 24 juli 2012 20:53

   

   

Av Emelie - 23 juli 2012 15:05

Jag är med och tävlar om en personlig almanacka och vill du också vara med så gå in på Moa Murderess blogg. Jag vill verkligen vinna en sån här.. Då jag alltid har med mig en almanacka för att hålla koll på allt med skola och allt annat. Och vad skulle inte vara bättre än att få bära en persnlig som ingen annan kommer ha. 

Av Emelie - 23 juli 2012 13:38

Måndag igen och denna måndag har jag inte gjort så mycket. Blir inget jobb för mig idag då jag känner mig febrig och ont i kroppen utan istället ligger jag i sängen och läser bok och lyssnar på musik. Lite halvsegt men hoppas på att det blir bättre.

Ha det bra!

Av Emelie - 20 juli 2012 12:30

DrDemin jeans - Junkyard


 

Wesc hörlurar - Junkyard


 

Tygskor - (Någon Outlet)


 

Bok -  så jag hade något att läsa :P




Presentation


Hejsan hoppsan!
Nu har ni hamnat på Emelie´s lilla blogg. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord. Räkna med en hel del bilder, då kameran gärna får hänga runt halsen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards